dimecres, 8 d’abril del 2020

Activitat música 8/4/2020. BONES VACANCES!

Bon dia a tothom! Com estau?

Avui comencen les vacances de pasqua. Seran unes vacances diferents però segur que recordarem durant molt de temps. Gaudiu amb la família, descansau i cuidau-vos molt.

Aquí vos deixo un vídeo per agrair-vos lo bé que ho estau fent, amb moltes coses de les que m'heu estat enviant i que m'han alegrat molt tots aquests dies.


També, com cada dimecres, vos deixo una audició. En aquest cas, d'un grup de músics que m'agraden molt, es diuen Meute i provenen d'Hamburg. Amb instruments de vent i de percussió, aconsegueixen treure la música electrònica de la taula del dj i la gent pot sentir l'energia d'aquesta música molt més a prop.
Reconeixeu on estan tocant al video?



Una abraçada molt forta,
Bones vacances!

13 comentaris:

  1. Hola Joan quin video chulo i el grup está tocant al port de vila quon ritme més xulo.soc na Martina, que passis bones vacançes😉

    ResponElimina
  2. Hola, soc na Daniela de 2n A, el concert és al port de vila, m'ha agradat molt

    ResponElimina
  3. Hola soc na Marta i aixo es en el port de Vila😜

    ResponElimina
  4. Hola es Blue 4tA. Estan en el port de Vila. M'agradat moltisim pero no m'agradat les trompetas. Gran abrazat.

    ResponElimina
  5. Bon dia joan!!!
    Soc na Nora de 4tB, m'agradat molt el video i l'audicio estan tocant al port de vila.
    ADEU😀
    I una fort abraçada!!!!!😘

    ResponElimina
  6. hola Joan soc Ciro de 5èC m'ha agradat molt la música. El concert era al port de vila.

    ResponElimina
  7. Hola sóc en Jan de 5c què polit i ple de marxa. Al port de Ibiza. Gràcies.

    ResponElimina
  8. Hola sóc en Martí de 2nA.M'ha agradat molt i toquen al port de Vila. 😃

    ResponElimina
  9. Hola,sóc Leoni de 6éA. M´ha encantat el vídeo del concert al port d´Eivissa.Moltes grácies per compartir-lo amb nosaltres.Una abracada virtual.

    ResponElimina
  10. hola Joan som en Nico de 6èC i el Lucas de 3rA i el grup està tocant al port de vila

    ResponElimina
  11. hola Juan soc Nikolas 1r B molte gracies per la musica que comparteixes amb nosaltres.

    ResponElimina
  12. Hola sóc na Graciela de 5c m'agradat molt el concert. El concert és en Port De Vila.

    ResponElimina

THE POLICE

 Aquesta setmana, els protagonistes són un grup de rock amb una gran varietat musical.  The Police fou un trio musical britànic de rock. Es...